Video Malaysia Vs Lebanon 2-1 Highlights & Gol

Pada pusingan pertama, pasukan Malaysia seri 0-0 menentang Lebanon di Beirut. Pada hari ini (23 jun 2011) pasukan Malaysia akan menentang balik pasukan Lebanon di Stadium Bukit Jalil untuk pusingan ke-2 untuk kelayakan Olimpik yang akan datang.

Jika Malaysia menang perlawanan ini, malaysia akan layak ke pusingan akhir untuk kelayakan Olimpik.

Highlights video akan aku update selepas perlawanan tamat, so harap korang layan dulu video yang aku postkan ini di bawah.

Malaysia Vs Lebanon Highlights

Pada perlawanan separuh masa pertama, aku nampak kesungguhan pemain-pemain Malaysia untuk memenangi perlawanan ini. Oleh itu pada minit pertama sepak mula permainan, Pemain tengah Malaysia, Gary Steven Robert Banyak percubaan-percubaan yang dilakukan ke gawang Lubnan. Tetapi kesilapan kecil atau foul yang sepatutnya dilalukan oleh pemain Malaysia terlalu kerap berlaku. Pasukan Lubnan juga tidak banyak menguji kecekapan penjaga gawang Malaysia, Khairul Fahmi kerana pemain-pemain Malaysia sungguh disiplin ketika bertahan. Gol pertama Malaysia dihasilkan oleh Irfan Fazail. Saksikan gol video di bawah.


MALAYSIA 2-0 Lubnan | Kelayakan Olimpik 2012 [Gol Irfan Fazail]




Gol kedua Malaysia dihasilkan oleh Wan Zack Haikal apabila menerima hantaran dari Gary Stevan Robert. Saksikan gol video yang dihasilkan oleh Wan Zack Haikal.

MALAYSIA 2-0 Lubnan | Kelayakan Olimpik 2012 [Gol Wan Zack Haikal]

Sila like page Blog Liga Malaysia di Facebook.

1 comment:

Related Posts with Thumbnails
back to top